Hammerly

Holdnavn: Hammerly

Holdleder: Vickie Makwarth

Kontaktinfo:  noahvm@hotmail.com     tlf 28253078

Race: Karaktererne er en blanding af borgere, krigere, hellige krigere og præster. Dværge, mennesker, halv- og hel elvere, ja alle de gode guders væsener er velkommende.

De kaos og ral skabte væsener som orker og sortelvere og des lige ses med der med mistro til, ligesom der til tider findes en god sund portion mistro til dem der bekender sig til så farlige højere magter som fx Ånderne. Men fordi man mistror folk kan man jo godt møde dem med venlige civiliserede miner. Man må jo fremgå som det gode eksempel

Karaktererne er en blanding af borgere, krigere, hellige krigere og præster. Dværge, mennesker, halv- og hel elvere, ja alle de gode guders væsener er velkommende.

De kaos og ral skabte væsener som orker og sortelvere og des lige ses med der med mistro til, ligesom der til tider findes en god sund portion mistro til dem der bekender sig til så farlige højere magter som fx Ånderne. Men fordi man mistror folk kan man jo godt møde dem med venlige civiliserede miner. Man må jo fremgå som det gode eksempel

 

Spiltype: Personligt spil, karakter udvikling, eller hvad du har lyst til.

Status: Holdet en semi-åbent for nye spillere. Der tilbydes 3 prøve-måneder, hvor holdet ser det nye medlem an og vurdere om vedkomne passer ind med kemi, spilstil og sådan. Vi betaler fast til en holdkasse, så bl.a solsejl, telte og andet grej kan gøre vores i forvejen kampengens bedste lejr til fortsat kampangens bedste lejr.udgangspunkt åbent

Placering:  Hammerly, midt i skoven.

In-game beskrivelse: Der er masser af kro-, stemnings- og lejre spil, om du er borger med et erhverv, vagt eller at tælle blandt de hellige guders tjenere.

Skovens større plot og historie samles op ude, og når vi kan prøver vi at hjælpe med magi, militsfolk eller råd, når altså ikke skurke, troldmænd eller andre problemmagere kommer anmassende midt i eftermiddags theen og påkræver vores totale opmærksomhed eller pragmatiske løsningsforslag.

Borgen Hammerly er et gammelt dværgebo oven på en ældgammel og sagnomspunden mine, hvor de udførte det ærefulde og livsvigtige arbejde for dværge: Arbejde, arbejde, arbejde. Men det ændrede sig for år tilbage, da dværgene måtte flytte og overlod borgens varetægt til en flok præster og hellige mænd, dengang kendt som Søjlernes Orden, så de kunne varetage opretholdelsen af de forskellige helligdomme der igennem tiden var blevet oprettet, helligdomme for den gode gud og dommer Arl og selvfølgelig den hellige mine for dværge- og smedeguden Djorka.

Efter nogle år hvor Fader Mathisar samt hans Søjlernes Orden udførte dette vigtige hverv, er der siden kommet flere til, også folk som ikke udfører specifikt helligt arbejde. Der er kommet borgere til, som har fundet sikkerhed og et hjem bag murene, krigere og vagter, som gør hvad de kan for at opretholde fred og også dværge, som har oprettet en kro midt i det hele, både til at brødføde og pleje alle de vigtige folk i Hammerly, men også for at gøre hvad Djorka i sin tid bød dem: Hårdt arbejde.

De seneste år er byen Skovly bygget op tæt på, den ligger med handelshuse, troldmænd, baroner, krigere, tyvepak (og andre der føler sig vigtige) men alle Hammerlys beboere ved, at deres borg, historik og erhverv gør dem til noget særligt, ja, måske ligefrem de vigtigste og bedste blandt alle disse ligemænd. At skabe fred med det gode eksempel er nemlig hårdt, specielt når folk ofte kommer med deres problemer midt i spisetiden.

Off-game beskrivelse: Hammerly tager gerne imod nye spillere, men som før sagt, så skal nye spillere godkendes først. Vi i Hammerly, går meget op i hygge og at folk har en god oplevelse i skoven. Vi giver tid til at folk kan komme godt ind i vores spil og vi er meget behjælpelige, hvis der er spillere, med særlige behov eller bare skal have skrevet en god baggrunds historie. Hammerly er en Kro og en kirke, så man skal være frisk på at være en del af det.

Ingen fest, som Hammerly's