Tilbagebetaling af udlæg

Jeg har lavet et udlæg til foreningen – hvordan får jeg det retur? 

Når du køber noget ind som du forventer foreningen skal dække udgiften for, det kunne være mad eller du er blevet bedt om at handle ind til noget bestemt, så er det vigtigt at du gemmer kvitteringerne. Uden kvitteringerne kan vi ikke tilbagebetale pengene. Der er nogle ganske få regler du skal følge for at gøre det nemmere for vores kasser. 

– Kvitteringen må KUN indeholde det du har købt til foreningen. Ikke andre private indkøbte ting. Opdel derfor dine køb. 
– Skriv dit navn på kvitteringen.
– Indsend kvitteringen til kasseren på mail med billede af kvitteringen, (Hele kvitteringen skal være klar og tydelig). 
– Husk at medsende dit navn, medlemsnummer, konto- og registreringsnummer.

E-mail til kasseren:    kasserer@nordlenet.dk
HUSK: Få godkendt dit udlæg inden du laver det! 
Du kan ikke være sikker på vi tilbagebetaler penge, hvis det er noget vi ikke har godkendt på forhånd. 
I sådan et tilfælde vil du selv hænge på udlægget. 
Hvem kan sige god for det?
Som udgangspunkt kan Formanden, Næstformanden og kasseren. 

Hvor lang tid går der så fra jeg sender min mail til jeg har pengene? 
Da det er en frivillig forening og vi derfor ikke sidder hver dag med regnskabet kan det svinge med svartiden. 
Er det store beløber du lægger ud vil vi råde dig til at aftale tilbagebetalingen med bestyrelsen. 

Driver du en kro i aftale med bestyrelsen så aflever gerne dine kvittering er med jævne mellemrum – således vi har mulighed for at følge med i budgettet. I skal indsende mindst hvert halve år. Altså mindst en gang Januar – Juni og August – December. 

Husk at regnskabet skal afsluttes i slutningen af året. 
Derfor ser vi gerne årets kvitteringer indsendt senest d. 15. December for året. 

Skulle der være spørgsmål er I velkomne til at skrive en mail til bestyrelsen@nordlenet.dk 

Opdateret december 2022