Bestyrelsen

BEMÆRK: Inden man forsøger at kontakte medlemmer fra disse instanser i foreningen, bedes man læse reglerne omkring dette.

Bestyrelsen kontaktes, hvis du har spørgsmål til de praktiske forhold i skoven, hvis du er udefrakommende og har spørgsmål (for eksempel studerende) eller hvis du har et forslag eller en klage.

Inden du sender en mail har du så tjekket om information og lignende kan findes på hjemmesiden?

Bestyrelsens mail-adresse: bestyrelsen@nordlenet.dk

Skabelon:

Kategori (klage, bekymring, orientering, spørgsmål, økonomi eller andet): Kontakt info: Navn, hold, medlemsnummer eller organisation:
Dato og sted:
Emne/hændelse:
Hvad er formålet med din henvendelse:
Evt. billeddokumentation:

Forklaringer:

Kategorier:

  • Orientering: Er bl.a. hærværk i skoven, ulovlig kørsel og andre ting du mener vi som bestyrelse skal være opmærksom på i foreningsregi. Det er især i orienteringsmails, at billeddokumentation er vigtig.
  • Bekymring: Er bl.a. hvis man har en bekymring omkring ageren i skoven, hvis man oplever en generel tendens til f.eks. ustrukturerede kampe, dårlig kommunikation eller lign. (Dette er det forebyggende stadie inden en evt. klagesag).
  • Spørgsmål: Er bl.a. hvis du ikke har kunne finde svar på hjemmesiden omkring et givende emne er det muligt at skrive en mail til bestyrelsen. Husk de specifikke udvalg også eksisterer.
  • Klage: Står du over for en større problematik værende gentagende snyd, uløselige problematikker, konflikter eller lign. kan du sende en klage til bestyrelsen. Husk at en klage til bestyrelsen er sidste udvej, hvis du ikke er i stand til at løse konflikten direkte med de implicerede eller via holdlederne.
  • Økonomi: Her skriver du, hvis du ønsker at søge om økonomisk støtte til et projekt. Husk at læse retningslinjer og procedure for dette inden du sender din mail (De findes her).
  • Andet: Er det ikke lykkedes os at ramme dit emne er det under dette punkt du sender en mail til bestyrelsen. Så længe henvendelsen er bestyrelses relateret.