Nyt fra bestyrelsen

Kære medlemmer,
Til Generalforsamlingen havde I et ønske om mere gennemsigtighed i bestyrelses arbejde, her følger derfor et skriv om noget af det, der er sket siden. Derudover kan I finde flere detaljer i referaterne fra bestyrelsesmøderne – de kan findes under ’Downloads’.

Vi har holdt 3 møder.
Vi har i 2018 sendt over 70 mails.

Der bliver stadig knoklet med hjemmesiden, da vi gerne vil have, at den information, der kommer op er opdateret og korrekt. Indtil videre er der blandt andet lagt opdaterede holdbeskrivelser, vedtægter, GF referat og regler op. De tre sidstnævnte kan findes under ’Downloads’.

Det nye logo er blevet lagt op i Facebook gruppen. Derudover har vi valgt at slette Facebook siden, da den ikke bliver brugt lige så meget, som gruppen, og vi ikke har mulighed for at lægge filer op på en side. Det gør vi, fordi vi gerne vil have vores kommunikationskanaler er tydelige, og for at gøre det nemmere for jer at finde det, I skal bruge. Der vil derfor også blive ryddet op i Facebook gruppen – og særligt i filerne, som flere og flere bliver tilgængelige på hjemmesiden.

Der bliver stadig arbejdet på Spillerhåndbogen, men den bliver færdig snarest muligt, og vil efterfølgende kunne finde på hjemmesiden.

Som I nok har opdaget, havde vi nogle udfordringer med april spilgangen, da vi på grund af en melding fra Naturstyrelsen var nødt til at ændre datoen. Det blev løst, og vi har booket 3-dages spilgange til både maj og juni.
Efter GF skulle der træffes en beslutning om Godik, og vi har valgt at have ekstra toiletter ved 3 Hjorte Sti til overnatningsspilgangene i år. Det er der flere årsager til. For det første, er der luft i budgettet og kistebunden til, vi kan køre et år med en forsøgsordning for at se hvordan det hele fungerer. Derudover mister vi vores rabataftale med Godik, hvis vi afbryder aftalen, og vil derfor ikke have mulighed for at få samme gode pris, hvis vi skal have dem næste år, men ikke har haft dem i år. Beslutningen er i høj grad baseret på tilbagemeldinger fra spillerne.
Vi har fået hyttetilskud på 16.981 kroner.

Vi har I samarbejde med flere grupper afholdt skemadag, hvor medlemmerne fik mulighed for at se de forskellige udkast til de nye skemaer, stille spørgsmål og komme med feedback. Projektet fortsætter herfra, og vi vil holde jer opdaterede løbende.

Der er flere i skoven, der er begyndt at bruge effekter så som røg i spil, og det skaber nogle gode oplevelser, men det er blevet nødvendigt at skrive regler om det, da der skal tages hensyn til øvrige spillere og brandsikkerhed. De er ved at blive skrevet, og der vil komme yderligere melding inden maj spilgangen.

I relation til det, arbejder vi også på bedre og mere førstehjælp. Det betyder blandt andet at vi har flyttet det primære steder for førstehjælp. Denne information kan findes i Spillerhåndbogen og på hjemmesiden.
Vi har i år, været ude i god tid, og har booket lokation til både sommerfest og julefrokost. Datoerne kan findes i kalenderen. Der kommer mere information lige så snart den er klar til jer.

Medlemskortene er ikke glemt. Vi arbejder på højtryk, og håber de snart er klar til jer.

Sidst men ikke mindst, har vi i samarbejde med spillere fået særlig godkendelse til at have et telt ved Handelshuset. Dette telt er til én specifik spiller for at give hende mulighed for at komme ud og være med sammen med os andre.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *